Како развити ум који се држи за ништа?

  1. Започните тако што ћете само приметити када се грчевито држите. У почетку је тешко видети, али кад једном почнете, онда ћете видети то стално. Кад вам се не свиђа начин на који ваша храна има укус, то је држање. Кад вам треба кафа, и то је држање. Кад се преједете, одуговлачите, исфрустрирате се, откачите, трчите до омиљених сметала, искључите некога ... то су начини држања. Само почните да примећујете, без пресуде.
  2. Приметите како се осећате кад се држите. Шта примећујете о свом уму? Шта примећујете по сензацији у вашем телу? Будите знатижељни и почните да усавршавате своју пажњу како бисте приметили и најмање детаље.
  3. Вежбајте свакодневну медитацију, ујутру, у трајању од 5-10 минута током најмање месец дана. Продужите на 10-15 минута након месец дана. Обратите пажњу на то када одлажете медитацију (стежући да желите да проверите свој телефон) или када желите да устанете са свог места пре него што је медитација завршена или када се држите за било шта током медитације.
  4. Вежбајте пуштање. То је својеврсно опуштање затезања ума и тела. Опуштајуће сте схватили како желите да буду ствари. Лакше је кад вас толико не занима, зато у почетку вежбајте у лакшим ситуацијама. За себе каже, „Не требају ми ствари на мом путу. Не требају ми ни на који начин. Било како било, задовољна сам јер свеједно, шта год да се деси, свемир је чудесан. "
  5. Приметите самоцентричност држања. Кад се за нешто закачите, то је зато што сте у средишту свог универзума. Желите да ствари крену вашим путем, да испуне ваше жеље (или да избегну ваше аверзије), да буде онако како вам се свиђа. То је када смо себе ставили у средиште свега. Ово није пресуда, већ само примећивање перспективе.
  6. Проширите своју перспективу изван свог само-фокусираног погледа, како бисте се извукли из загрљаја држања. Погледајте перспективу друге особе, схватите да она пати, схватите да сте у својој патњи и држању слични, да сте повезани. Видите да сте ви и сви остали међусобно повезани, утичу једни на друге, подржавају једни друге, и у мери у којој можете пожељети да окончате туђу патњу, то вам доноси и користи. Проширите своје срце како бисте жељели да окончате држање и патњу других и не брините толико о својим жељама и самозаштити. Ово је корисна ствар када је у питању држање, јер када се проширимо, више нам не требају ствари како би биле на нашем путу.
  7. Видети лепоту у свему, неизмерну, дубоку фантастичност у свакој ситници. Кад држимо да ствари стоје на један начин, занемарујемо задивљујуће ствари око нас, јер да смо видели ту чудесност, не би нам требале ствари на један начин. Сви су начини невероватни, на свој начин.

Podelite sa nekim na: